طرح توجیهی احداث کشتارگاه دام
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

زمانی احداث کشتارگاه دام پدید آمد که تمامی قصابان دام و طیور مورد نظر را در همان مغازه و در حضور مردم ذبح می کردند که همین موضوع باعث می شد تا گوشت ها با آلودگی و اصول غیربهداشتی به دست مصرف کننده برسد. 

بعد ها با کمک وزارت بهداشت و تحقیقاتی مبنی بر اینکه گوشت نباید به این صورت به دست مصرف کننده برسد تصمیم بر این شد تا شرایط احداث کشتارگاه صنعتی دام بررسی شده و راه اندازی شود. 

احداث کشتارگاه از آن دسته مشاغلی است که هرکسی نمی تواند با شرایط موجود در آن کنار بیاید چرا که ذبح یک حیوان و تمامی کارهای مربوط به تمیزکاری و شستن گوشت و جدا کردن قسمت های مفید آن در نهایت تحویل آن به قصابان کار بسیار سختی است و ممکن است فرد را خسته کرده و از ادامه راه منصرف کند. 

به غیر از گوشت مصرفی دام و طیور قسمت های دیگر آنها مانند: جگر، روده، قلم هم جزء موارد مصرفی هستند. 

البته همیشه هنگام تقسیم کردن گوشت قسمت هایی هم از آن جدا می شود که می تواند مورد مصرفی کارخانجات تولید سوسیس کالباس باشد. 

برای راه اندازی کشتارگاه دام ابتدا باید طرح توجیهی احداث کشتارگاه دام ارائه شود تا مجوز آن دریافت گردد و صد البته ارائه این طرح نیازمند این است که سرمایه اولیه شما به حدی باشد که بتوانید صفر تا صد راه اندازی احداث کشتارگاه را بدون کم وکاست راه بیاندازید. 

هزینه احداث کشتارگاه دام مبلغی در حدود 100 میلیارد به بالا می باشد چرا که بخش عظیمی از این سرمایه صرف خرید تجهیزات کشتارگاه دام می شود. 

جدای از اینکه راه اندازی این کسب وکار سرمایه بسیار بالایی را می طلبد اما آیا شما فردی هستید که بتوانید در محیط کشتارگاه دوام بیاورید و هر روز به نظافت و تمیز کاری دام ذبح شده باشید؟!

بهتر است اگر روحیه حساسی دارید و احساس می کنید در چنین مشاغل سختی نمی توانید دوام بیاورید در تصمیم گیری خود تغییری ایجاد کنید و در مورد کسب وکارهای دیگر نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه بسا خط تولید و کارهای تولیدی زیادی هستند که به راحتی می توانند شما را به خواسته خودتان برسانند و شرکت سارگن مجموعه ای است که به شما در این راه بسیار کمک می کند. 

این مجموعه بی نظیر در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی پرسود بسیار باتجربه و با سابقه می باشد. تنوع خطوط تولیدی در این شرکت باعث شده تا بتوانید در انتخاب خود با فکر بازتری عمل کرده و با توجه به سرمایه ای که دارید یکی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. 

با مشاورین شرکت سارگن استون می توانید از طریق لینک اصلی این سایت در ارتباط باشید و با نحوه کار تمامی این خطوط تولیدی آشنا شوید.

www.sargonstone.com 





:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: